Program Training Nivel 2
Ziua 1 – Prezentarea proiectelor – Grupul prezinta pitchurile existente/ o fraza scurta
Discuta ce genuri de film merg
Rolul producatorului de film de autor in Europa etc/ Filme castigatoare etc
Cum sa ne folosim de workshopuri si de programe de dezvoltare – de exemplu programul pentru scenaristi de la Berlin/ atelierele de la Cannes etc
Ziua 2 – Elemente intr-un PACHET/ cum sa le folosim
Planuri de finantare
Notele regizorului
Ziua 3 – Piete si pitchuri de vanzare – diferite in functie de audienta
Parametri de buget in co-productie – facilitati de filmare/ editare post productie etc
Drumul filmului – calea de vanzare
Ziua 4 - Prezentarea proiectului din nou catre finantatori/ Participare la festivaluri de producatori
Intrebari si raspunsuri
Cum sa gasesti/ alegi parteneri?
Re-evaluarea planului financiar cu sumele plafon
Ziua 5 – Revizuirea metodelor de Vanzare si Distributie – (4 luni 3 saptamani – Romania si dincolo?)
Modele si repartitii internationale – de explicat
Agenti de vanzare
Distributia in retea – limba engleza – modelul paradigmei lui Peter Broderick
Proprietatea materialului digital